massage, hus å tacos

japp!!
Igår va de massage för hela slanten. En som jag känner som rekomendera han. Jag och Niclas vill ha en ganska hårdhänt massör så de tar nått, vi brukar åka ner till Västerås för att få massage men man kan ju inte åka dit hela tiden =) han VA bra, lite för bra, tog i utav helvete! Niclas plågades, joo jag med. Idag har jag ONT ONT! Men de är säkert bra =)




vackra Frida fick Thias å somna i famnen, lite gnällig har han blivit, men tror de kan va tänder...

Idag lämna jag bäbis hon mamma min sen åkte jag ut till huset för att röja undan lite innan de kommer mer snö. De blev snyggt och nu börjar fasaden se klar ut =)





vacker väg ut till VÅRAT hus...



sååå god tacos låda. Bjuder på receptet HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0