Hemmafix

Vet inte vad de är med mig. I flera veckor har jag varit helt slut och nu i 2 dagar har jag liksom fått nå dille på fixa i huset, lite mysigare. De blir bättre och mysnivån är hög! Så de känns lite hemtrevligare nu med lite färg, me like! De ska fixas lite mer i sovrummet, vet inte riktigt vad än, men hoppas på Frida ska hjälpa mig med de. Kommer bäbis nästa vecka eller vad tänktes?? :P
 
i hörnet köpte vi rosor som lyser, jättefina som Niclas valde ;)
i hallen.
 
köket, vill jag byta gardiner, men tog de som fanns, köket är heller inte riktigt klart än.

Kommentarer
Postat av: Elfina ♥

ni har det verkligen såå fint. så er stil med mkt svart! nu längtar vi efter bebis bilder och förlossningsberättelse, lycka till!!!!

2012-10-24 @ 15:03:39
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0