men de e väl underbart!!!

snart kommer jag få egen data, då kommer jag kanske skriva lite mer =)
Härligt med snö!! även fast de varit rätt kallt så är de härligt!! me like.
Igår red jag barbacka på tindur, sötis han e, super duktig =)
de snöade massa, men de va massa mys :P
idag skulle jag och josefin ut och rida en längre tur....kallt, men de va super kul =)




tindur va alldeles frostig när vi kom tillbaka, tyvärr kunde jag inte at nå kort för de tog slut på batteri...suger :S

långhårig :P


MIn katt har börjat kännt sig som hemme, även fast han är ensam nu så mår han bra ändå. Han får damp när jag kommer hem, sover med mig på nätterna, tar sjukt stor plats i sängen, men de är han väl värd =)

den bästa av den bästa <3




Förra helgen va jag ut, kände att jag måste komma ut eftersom jag hade jobbat i typ 4 veckor i streck, sjukt trött, men ville träffa lite folk. Lite bilder från kvällen :P Happy happy jag är att de är helg :D


1. dancing in the monlight =)...................... 2. bror och jag på väg till stan =)


3. Var hos tomas som jag jobbar med ........4. Min kelgris gran va ute han med :P



5. Gran och isbjörn...mina gullegrisar :D ........6.Den där gran är härlig han :-*



Nu är de snart jul och massa tolk och mys med mina hästar!! PUSS på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga bilder : )



Självklart har jag visat min katt att hon gjort fel när hon kissat på fel ställe, och hon VET ju om det - hon är ju trots allt över 11 år.. Hon kissar på lådan också, men ibland verkar det som att det kommer helt okontrollerat! Kattsand har jag bytt många gånger, den jag har nu är Everclean och den är skitdyr, 200 spänn förpackningen, skulle vara glad om hon valde en annan! Fast den är så himla bra, den luktar nästan ingenting.. Men om det var sanden det var fel på skulle hon ju inte bajsa där heller, men det gör hon ju, alltid.. Vad gör man med kaffebönorna? Och det spelar ingen roll om det är rent i lådan heller, för en vecka sen gjorde jag ren hela lådan, tvättade ur den, bytte sand, och sen kissade hon under soffbordet strax efter.. renare än så kan man ju inte få i lådan!

2009-12-20 @ 18:31:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej.. det har jag aldrig hört talas om! Med börnorna alltså.. jag kör stenhårt på Alsolsprit direkt när hon kissar, för det ska ju kapsla in urinen och ta den lukten med sig när alkoholen dunstar... men det luktar ju fortfarande alsolsprit efteråt, det är ju inte heller en jättemusig lukt! Kaffebönor luktar däremot GOTT, tack för det tipset!



En till katt, hmm, vet inte. Jag vet inte om jag har plats / tid för det. Och då är jag ändå arbetslös nu. Men är borta på så mycket spelningar ibland att jag känner att det vore elakt att skaffa en till.. och Bella är inte van med andra katter, hon har varit ensamkatt i över 11 år.. det kanske skulle bli kat(t)astrof? ^^

2009-12-21 @ 13:49:53
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ka

Fin blogg du har ! :-)

2009-12-21 @ 14:25:38
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Fin häst! :) Är det en Islandshäst eller? :)

2009-12-21 @ 14:38:59
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-21 @ 14:49:07
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: kattis

tack för alla komentarer :D ska köpa ny data och blogga mer nu till jul :D

2009-12-22 @ 09:27:14
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0