jul e kul men bäst när den är över...

jaha, då va de över....så himla skönt. Yeeeah, köpt en bärbar data :D skapligt nöjd ja då :P
så nu sitter man hemma för en gångs skull vid internet, känns konstigt. Så nu sitter jag i soffan med datan längst ut på knäna och katten liggandes på mig, han ska alltid ligga på mig. Spelar ingen roll om man sitter på toan så kommer han å ska va med när man skiter :P därför jag älskar han. min prupp <3 han blir alltid så glad när man kommer hem, nästan jobbigt glad och springer efter mig som en jobbig kille :D



 


han är rolig oxå. Jag va ut igår så sov i stan hos stina i stan. När ja kom hem då hade han öppnat nästan alla luckor i köket. ser inte vad han tycker är så roligt, han liksom öppnar de, kolla läge, gnäller lite sen går han vidare. tog en bild på de , har ringet in de han öppnat:P
rolig han =)



och när ja bodde hos stina så kom jag hem och då hade han spytt i hallen <han äter blommor), jag hade haft toapapper i över en månad liggandes brevid sängen, den hade han lyckats dragit fram och lagt toa papper hela golvet. han skulle torka :P sen brukade han sitta i duschen och kolla på dusch drapperiet hur länge som helst. kom man in och tände lyset å fråga vad han gjorde, då titta han på en och bara gnällde :P sötis...


julen gick skapligt bra. Messa uffe och fråga när vi skulle äta. fyra skrev han. skrev tillbaka att de va sent och att jag antagligen kommer dö innan dess. fick tillbaka "blir ingen mat om tomten dör" skrev nått tillbaka att de suger att behöva äta så sent...fick mess av mamma "orka suga" hahaha, hon är knäpp!
alla i familjen kom, bad mamma öppna hennes julklapp som jag köpt, de va kläder, hon har fan inge kläder och ser ut som en kärring. :P så hon blev jätte glad och tog på sig de.
vi köka, tjafsa lite med syskonen som vanligt.
bad stefan hjälpa mig med min blogg och de gjorde han som ni ser :P storebror daniel kom in hela tiden och störde och fes på stefan hela tiden, han skratta och gick ut, kom in igen, la en brakare och drog, sur fisar är inge vidare :S men de va en smärtfri jul iaf, skönt de :P

 mamma fick de kläder hon har på sig här, inte byxor då dock.




mina brorsbarn och mamma











 uffe hade fimt dea-dem på huvet :P





































 jag och mina 2 bröder stefan, björn





familjen




 sen va de utgång :P



fattar inte grejen med att man alltid blir snyggare i spegeln än när man tar kort :S

 
<3


Kommentarer
Postat av: Mami

Han är helt störd, Gismo... :/

2009-12-26 @ 20:05:14
Postat av: Frida

asså hur fan får han upp överskåpen???

Jag har samma spegel problem... haha

2009-12-27 @ 19:58:00
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com/
Postat av: Kattis

vadå, de e inge fel på min katt, han gillar inte att vara själv en hel natt bara. Och älskar mig mest =)

vet inte hur han får upp över skåpen, men har man tråkigt så har man =)

2009-12-30 @ 13:59:38
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0