JUUUUL

Ja men god jul då. =)
Nästan alla är samlade hos mamma. De kommer blir kaos med alla syskon, blir fan alltid bråk.
I morse gick jag upp kl 8, skulle till hästarna. Rida med josefin =)
Vi pimpa hästarna och gav oss iväg till bror och hans barn.





Vakna upp med gizmo på magen som alla andra morron =)
me love him!






Josefin gjorde en fin fläta...


Pilo blev lite glittrig :D


Tomte tindur =)


Axel på tindur och isak på pilo

store bror daniel skulle testa =)

Mina små djur

 

Tindur tar allt han =) snäll liten häst.

 

 

Kärleken <3

 

Nu blir de middag med familjen =) God jul alla. Kommer mer julbilder i morgon eller nått :P Puss å kram!!

klar för middag


Kommentarer
Postat av: Angelica

OJ OJ, tagit bort mina inlägg ser jag, ingen fara,

behöver inte engagera mig mer.Min xxxx och hans polare i Gävle ska lösa det här åt oss NU!!!

DU HAR GJORT BORT DIG!!!!

NEVER MESS WHIT SOMEONE YOU DONT KNOW!!!

2009-12-25 @ 10:19:51
Postat av: Frida

Men oj Kattis.. Har du fått en fjortis efter dig? Hon låter "hemskt" farlig den där Angelica haha...Bäst du passar dig för grabbarna i gävle hörru... haha fan vad patetiskt..

2009-12-25 @ 13:27:26
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com/
Postat av: kattis

lovar att jag ska passa mig för grabbarna :D

2009-12-28 @ 20:54:12
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0