Skitväder de va då!

vilket jäkla snöoväder. Vill man ju bara inte gå ut. Skotta fram min arma bil idag, Stod vid vägkanten men den blev ju in skottad när plogbilen kom.
Min häst blev sparkad i tisdags och halta jätte mycket. Fick en jätte stor bulle på låret. Trodde de skulle ta jätte lång tid innan han blev bra men när jag var där igår så halta han inte och hade blivit så mycke bättre. Så ska börja rida honom på tisdag igen. Sköt, riktigt jobbigt att inte rida.
Då är man inte singel längre. Ja har kämpat ett tag med mitt mående och gått till kurator ett tag nu. Börja känna att jag börja må bättre och dennis har funnits där och ställt upp för mig länge nu. Tack sötis!!


Han ställer upp i alla lägen.



Till och med min mamma är storm förtjust i honom.



tror dia är lite sugen på katten =)



Men vacker är hon dia



Ja de såg väl ut ungefär så här idag



Vart lite osäker på vad mamma tänkte lura i mig =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Brinner för inredning å har precis byggt nytt hus så för varje dag som går släpper ja bilder på ett nytt rum

så på bloggen finns nu biorummet sovrummet stora badrummet lilla toaletten å kommer mera för varje dag titta å kommentera

2009-02-04 @ 18:54:54
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0