Så jävla mycke skit snack

Snodde högtalare av bror så lyssnar just nu på playdio.se min favvo kanal på internet. GRYYYM!
Jaha då va de helg. Inget planerat denna helg. Har inte hört nått mer från cepet, han har väl försökt å  ringt men orka.
Igår åkte ja hem till dennis. Han hade gjort ordning badvatten med bubbel å lukta gott plus lite ljus åt mig. Sötis han e. La mig där å njöt när han kom in med morötter å dipp. Tack dennis, de behövde jag :D Inte ofta nån pysslar om mig så. Tittade på en fransk dålig skräckfilm. Lite halvseg va den.
Vi har fått massvis med bågar på jobbet nu, vilket är bra, för tar dom slut så förlorar jag mitt jobb. Vi är 4 stycken lackerare som blivit varslade =( men så länge de finns att göra så kör vi på. och för mig finns de massvis just nu. Tror de ligger 15 bågar där nu som ska målas före den sista. Skönt de ju.
I morgon ska jag rida till östanbräck och träffa linn. Hon ska rida min häst =) kan bli nice. Hittat en skötare, hon är 42 å har varit med ett tag om man säger så. Men än så länge går de bra =)
Hittade lite gamla bilder som bör delas med :P





Vi kan verkligen se ut som tvillingar. Me löve her




Stina å jag ute i kylan




Jobbade på en krog en gång i tiden, när ja va ung å fräch :P Han var pimpen...hehe




me like dance


Men åh, glömde bort att min Emma hörde av sig till mig. GUUUUUD vad jag saknat henne!!!!



Så jag känner igen henne :D PÖÖÖÖÖÖSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0