fööörfest hos slyna

Vi kom till slyna vid 9 tiden, hon skulle ha förfest och mina 2 kära bröder kom på besök, hör och häpna, min STORE bror kände för att dricka lite. Han fick en grogg av slyna, men han drack typ inget, han sa att de smaka sprit?! de gjorde de inte, jag smakade. chicken =)
Tänkte jag skulle följa med ut men vi kom ut vid 12 och de va FETT lång kö så palla inte stå i kö en timme sen vara inne kanske en halvtimme sen gå ut, hur kul är de, så sket i de, man hade tänk hänga på om de inte hela hudik va ute!


tror du att han vill nått...

"hallå, hunden, hallå"

slyna super på lite udda grejer hon, plus är hög på nagellack =)

storebror som oxå kom å hälsa på...

fridas ögon ser lite knarkad ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0