red me annat bett (intresse flaggan)

idag red jag pilo med hackamore (!?) bett, de är inget riktigt bett om man säger så. Men provade, han va lite okonsentrerad så ska prova igen.
Tindur har jag satt i en annan hage med pytte lite gräs och hö, han hade fått fång känningar så har gett han pulver nu i 2 dagar så får vi se om han blir bättre.


ah, om man ruskar på huvuvet ser de ut så =)

vi travade på och försökta göra av med energi


Fredag den 13 idag. som varje morgon så brukar jag värma mjölk i micron sen ha oboy i, jammy! Sen äter jag fil med müsli och macka. Denna morgon, hällde jag upp fil i en tallrik stoppa den i micron, hällde upp mjölk i en kopp och undra vem fan de va som höll på micra?! Kom på mig själv efter nästan 2 minuter!! tog ut tallriken och filen över mig, de va som vatten och inget jag tänkte äta... japp, ibland är man inte riktigt vaken =)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej sötnos! Jag har designat lite skor på Nelly.com och undrar om du skulle kunna rösta på mej, hade verkligen varit super snällt! Och det tar bara någon sekund! Kramis



länk till bidraget:http://nelly.com/designyourshoe/?obj=f0290F5eTENp7eSsI1QpWOFieaj0RhXwfPteUn7npJQjnjQtXgZr#shoeGallery

2010-08-14 @ 16:23:01
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0