såld på ett hus

provade ännu gång ett nytt bett, ett gummi stång bett. Funka faktist mkt bra. Ska prova de igen några gånger så jag vet om de funkar =)
Nu börjar fåglarna dra söder ut =( sommaren is over.
Niclas körde Tindur igår och jag red pilo igår.
De stället jag hade Tindur förut, hon ska sälja sitt hus och de är perfekt. Love it. Litet hus med en uthyrningsdel med egen ingång och allt. Sen asbra läge, stora hagar och loge och allt. De kommer ut på internet nästa vecka. Fett sugen på de. Vi har letat efter de perfekta huset och tror vi just hittade de. Jag LOVAR att behålla båda mina hästar om jag får de huset!


bye bye bird


gummi bett

han är asmysig att rida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0