söndag 22 aug

i söndags va vi upp till sundsvall och åkte till hööks. Love it, men blev dyrt som vanligt. Måsta köpa vissa tråkiga grejer som kostar pengar. Muppen Thess följde med.
Men älsklingen köpte en ny kamera till mig som han inte fick göra.
Senare på kvällen kom stina och hennes karl på besök. mysigt å se henne igen. Va ett tag sen sist.


bra skärpa =)

tess fjortisen följde med =) tänk att jag är hela 10 (!!) år äldre än henne =)

han ser så seriös ut ju min kärlek =)

mammas GIIIIIS!


waw sen kom frida på besök!

och stina klaga på våran balkong som vi inte har =)

nu kommer hon å kjamas med mig

give me a kiss!

vackra!




Babe! I love you what ever happend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0