middag på manis med slyna

jaha, snart en lördag gjort.
Jag och mitt <3 gick ner på staden, träffade världens bästa fina Frida slyna. Vi snackade massa tok om killar och kärlek, hon behöver verkligen hitta någon.
Åt god mat iaf sen gick vi hem. Jag och mitt <3 blåste i ett gräs strå, haha, han är så härlig min älskling. Kan ha så roligt med han. Han är min bästa vän, samtidigt min själsfrände. Att jag kunde hitta honom och få honom vid min sida varje natt är som en dröm som jag aldrig trodde fanns. Jag vet att ibland kan jag vara dålig på visa känslor, är van att vara själv. Men kärlek kan visas så mkt olika sätt =)
snart ska vi till stallet och rida lite =)


våran stad hudik =)

<3

good mat

sorry frida för att jag knäppte när du åt =)

hur kan de komma sig att jag blir så ful :D



Kommentarer
Postat av: <3

Är jag som är lycklig för att du finns vid min sida,

lyckligast att du säger små saker till just mej,

lyckligast att du väntade på mej.

kommer alltid att vara hos dej,alltid finnas och stötta dej när du behöver det,krama dej så ofta du vill och låta dej gå så ofta du behöver.

vet att jag kan va lite på ibland, men det är bara för jag är så kär i dej och då kan d bli så..

längtar efter en framtid med dej..

VILL VA DIN 4-EVER BABE <3<3<3

2010-08-15 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0