jaha en dag med vänner å kärlek

idag va vi på middag för att en som jag känner fyller massor av år =) så han bjöd på käk ute, de va ju snällt =)
sen åkte jag till stallet och red Pilo. Fått låna ett träns av jessica som jag gillar. Men nu har jag känt att jag MÅSTE byta bett då han börjat jolla med mig för mkt och bara drygar. Tänkte på ett hackamor bett, men bara till att ha de ibland då. Måste oxå ha ett annat ibland. Hackamor kan man bara ha till vana ryttare. Funkar väldigt bra med de och han är lugn med de. Men känner att bara ja kan rida med de. Så nu får jag kolla runt lite.


en liten middag då

mupp frida med hennes mupp kamera =)

pilo <3

vackra killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0