va ute på en tur

niclas är inte hemma. Han skulle hjälpa mig och fixa min bil för den går inte riktigt som den ska.
Inte van att komma hem och han inte är här...saknar han =)
Har kommit in jävla massa jobb på jobbet iaf, orka.
Va ute och red med jessica idag. Hon tog bort sin häst i måndags för han har varit dålig till och från länge nu, han va halt på 3 av 4 ben, bra för en häst som stått i 3 månader. Hon hade haft han i 5 år.  Hon fick rida pilo, hon verkade gilla honom och tänkte väl börja rida lite mer på han =)


gammal bbild när han stod i västerås...



Kommentarer
Postat av: Ida

Tack, fast den ringen jag har på en av bilderna är större än den jag hade på slutet, gillade inte heller den stora.. ^^ Men jag gillar nog också lite mer utan! Hihi.

2010-08-19 @ 23:21:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0