allt från himmel å jord

blev käk på pastavagnen idag, sjukt gott =)
Måla chefens jävla grejer till epan idag, motor grejer då vissligen. I morgon blir de kanske målning av dörrar kanske en huv. Snacka om hållhake jag har på han nu. Hehe, gör han allt jag ber om :D
Snart kryssning, inte många dar kvar nu, 48 timmars tur. Får se om man överlever, spänd är man väl. De värsta blir nog att jag inte kommer kunna ha nån kontakt med kärleken.
De ryktas om att de ska snöa massa i morgon. Kan de inte bara bli sommar snart...gaaaah. sol, bad, grillning och allt vad sommaren har att erbjuda.
betala räkningar...trist som vanligt, men kommer få mer pengar över sen när jag säljer en häst, rätt mycket mer.
Ville bara skriva en rad, inge kul kanske men vafan =)
sova med fiende....sjuk film...tänk å ständigt behöva va rädd...

älskar min babe som ger mig så vackra blommor!! <3




Kommentarer
Postat av: Markus H

Dem var verkligen vackra, vad glad man skulle bli av att få sånna =)

2010-02-05 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0