Billig katt!!

gizmo hade jag fet lust att döda i morse. Ja vet inte om han va sur på mig för att jag va borta en hel natt. Jobbigt dåå! men han vakna väl runt 4, gick upp och bara skrek skrek å skrek!!! Gaaah, billig katt!!
Han som alltid brukar bvara så glad och ligga å mysa med mig hela natten, enda tills jag går upp på morgonen. Men inte nu...jag slängde in han i köket...som om de blev bättre, ne då ville ju den nya katten in istället. Gaaah... gizmo blir alltid så frustrerad när han inte får som han vill. Han vill leka med den nya katten, men den vill bara sova och äta konstant.

vill bara säga att jag är så glad att jag träffat dig..sötaste killen i hela världen. Du å jag ska åldras ihop, vi ska skratta ihop, vi ska få fina minnen ihop, uppleva massa tillsammans. Me like u!

Ska snart till mina hästar...de har börja snöa.. har 2 hästar som ska ridas idag. Jag hoppas jag kan sälja tillbaka pilo till förra ägaren snart, pallar verkligen inte med att ha 2 hästar längre....börjar bli less, har inte tid med de jag vill.
internet hemma har fucka ihop med, funkar som sagt bara ibland. skulle va drygt om jag måste besälla de med, betala liksom. bajs....massa räkningar denna månad. Hata räningar!!

nu har mamma gjort mat, ska käka. Love ya mom!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0