röd katten

idag ringde en kille och sa att katten va hans. Han hade flyttat från nr 4 till 1 så katten va väl lite förvirrad vart den skulle ta vägen. Jag sa att de inte såg ut att vara en ute katt för han vill inte alls gå ut. Bara äta och sova. Han sa att han varit ute och letat efter den...han brukar komma när man ropar sa han. Jo visst, jag har sett den här den jag flytta hit och de e 2 månader sen. Och då när man försöka hälsa ahr den varit jätte skygg. den har varit utan mat väldigt länge skulle jag vilja säga.
sa att han väl hämta den om han ville.
Ringde kattsamariten och berätta att han ringt och sagt att katten va hans. De börja berätte lite om honom. trevlig snubbe. Han har tydligen 6 stycken katter som springer runt här i området. Går in i trapphus och skiter och pissar. De hade varit jätte många som ringt och klagat på att de sprang runt katter överallt. Hon sa att jag skulle prata med han och fråga om jag inte kude ta över honom.
Så jag messa han och fråga de, så han kunde tänka lite. Så han ringde upp och sa att, bara han får de bra så är han glad. Han skulle komma i kväll sa han, kolla till honom och se hur han mådde. Tror du han har ringt? nee, han bryr sig inte om sötisen....Han får de bra hos mor min prupp.



 




snart syns vi babe!!! saknar dig massa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0