en underbar tolkdag och fest med vänner

Igår skrev frida S mess att jag skulle komma på fest hos henne, hon skulle tydligen ha de hade hennes vänner sagt. Ja men klart jag kommer sa ja. vi va väl ca 7 stycken tjejer. Och alla vet vad som händer när man sätter så många tjejer i samma rum, en massa gossip och skit. Men hade de kul med brudarna. Blev förvånad när frida sa "tycker det e så kul att du är så trevlig gumman" hahahaha. snäll hon e, jag är inte elak, bara kan va lite smådryg mot folk jag inte känner, kan ju inte släppa in vem som helst in på livet, de måste testas först vad de tål =)
men kanske blivit äldre och visare =)
vi gick in på statt. Va inte så mycke på august åsse va de längesen man va in på fjortis krogen =)
men kände mig så gammal, alla tjejer som jag va dit med va rut 20 års åldern och alla som va där va runt den åldern eller yngre...och här kommer en gammal 26 åring som börjar få åldersnoja... Nära på slå en dryg kille som daska mig på röven.... ingen respekt dessa pojkar! spö ska de ha!
Fick vänta på frida R efter krogen, hon sluta 3 så de va drygt, hon körde hem mig i min bil så de blev en sen kväll för gammla jag =)
vakna väl runt 10 tiden. vafan, nu är väl ingen vaken. messa båda mina fridor och kolla om de va vaken, tänkte att vi skulle tolka. men ingen. Sen åkte jag till jobbet för de va en som skulle kolla på bilen. Han ville inte ha den...*suck* hur länge ska jag behöva ha den stående där?
sen kom frida R och hon sa att hon skulle på nån jävla middag så kunde inte hänga på, ringde jessica och hon va på. Så vi åkte till bror och skulle låna en bob...jaa, han har ju småbarn så den boben va sjuuukt liten så tog en pulka istället. Funka de me... Frida S har varit otrogen mot mig och tog med hennes nya pök...slampa =)
Jag skrev ett meddelande till henne på fejan:

"jag tänkte fråga dig nått, kanske lite pinsamt  å fråga de här ...men eftersom vi dejtat varann så länge nu såå... tänkte jag att vi kanske kan börja ligga med varann snart, efter 20 år börjar man bli ganska otålig!!! jag har hört att du ligger med nån annan nu och blev faktist lite lessen, du tycker inte att JAG fått vänta längst???? Bitch!! "

hehe, fick lite kommentarer på de...älskar min lilla slyna <3

  hela gossip gänget =)






 
jag såå happy =)






jag bad tjejerna skriva lite grejer till frida och satt de på hennes spegel <3



man måste ta hand om sina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0