livet leker...

håller på  tvättar, hela min klädkammare var fullt med tvätt, gick inte ens gå in dit :P
skönt å få de gjort. Manglade lakan e nice =) 
Va ute å red idag med josefin. Kaaaallt som fan, va väl -24 grader, har sagt att blir de minus 25 grader så rider jag inte ut, man fryser skapligt mycke om fötter och fingrar.
Har försökt att övertala josefin att börja tävle med tindur, hon fundera på de. va lite sugen, hade varit kul =)
Min kärlek kom igår...han visste inte att de va röd dag idag så han sov över och vi hade massa mys!
Vi pratar alltid massa om himmel och jord...kommer bra övverens. Tycker verkligen om honom...puss på dig snygging


tänk att alltid få som man vill... att alla folk ska göra som man säger. Att få den killen man vill ha, att få allt man vill ha. De kan ju inte va nå roligt, man kan ju inte må bra av de... Så länge man inte är chef över sina anställda så kan man inte bestämma över en annan människa. speciellt inte i ett förhållande... Man kan inte bestämma vad för mat de ska äta, vad för fest de får gå på och vilka de inte får gå på, vilka de får umgås med osv,  bossa omkring är fan de värsta jag vet...visst är de jobbigt att inte få som man vill....men de e de som kallas livet...man kan inte alltid få allt man vill ha...





vänskap är en viktig del i livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0