grejer jag skulle behöva


varför inte ett litet köksbord och lite gardiner...


en hall lampa i taket kanske, så slipper man lampan i hörnet. golvet har jag sagt till om, så de ska jag få nytt, är samma i köket. ljusare...


ett säng bord nya tapeter kanske...haha gizmos ögon va grym där :P


längre internet sladd kanske så den slipper vara runt hela golvet..


ett par gardiner kanske....


ett helt nytt badrum, de här måste fan va de fulaste jag sett i hela mitt liv, fläckarna på golvet är katt spya från den som hade lägenheten förut. Så skulle vilja ha en stor vit matta! tapeterna är de bara leva med, när man e onykter och behöver spy så har man inte problem att göra de...fruktansvärt!



men titta tåna på honom, är han nå söt då =) Han har gått upp i vikt och blivit mycke mer social =)


han klämde in sig där =)


Kommentarer
Postat av: Mami

Men söting röding! Eller är han gul?

2010-01-17 @ 21:27:48
Postat av: kattis

ja vet inte riktigt vad man ska kalla honom för färg =) men sötis e han :P

2010-01-17 @ 21:48:15
Postat av: Ida

Åh vad han är fin! Vad ska han heta då? ^^

2010-01-17 @ 21:58:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, jag har nog aldrig sett ett så spyvänligt badrum tidigare! Där slog du rekordet! :Þ Heey, vem behöver gardiner?! Jag har inga "riktiga" gardiner - bara svarta rullgardiner i alla fönster! Hur tufft som helst och man sover som en stock! ;D Han ser verkligen bättre ut, nya katten! En riktig sötnos! :)

2010-01-18 @ 11:51:44
URL: http://paviftigolfstrommen.blogspot.com
Postat av: Jossan

Men vafan , ser ju exakt ut som min förra lägenhet . Gråstensg .. typ , 2 ?!

Strange .

2010-02-04 @ 15:43:15
URL: http://josefinholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0