hehe



"Ja du lilla gumman, jag är inte den som är rädd för nån, och dåligt självförtroende har jag aldrig haft, jag är inte heller rädd för att anmäla nån ska du veta, du vet ingenting om mig.
Har inte jag någon bakom mig haha ha!
Du e så blåst, ***** är manodepressiv, ta reda på vad det är istället!!!!!!!!!!!!!
Jag har vidarebefordrat ditt mail till alla våra vänner och släktingar!!
Lycka till ditt lilla luder, jag är iaf inte rädd för dig, HAHAHA, du e rolig du!
Just ja, va ju du som hade så fruktansvärt fula bröst enligt ***** och en lägenhet som stank kattpiss och såg ut som en knarkarkvart!!!!!!!!!!!! Ha d bra!"



jag säger bara de...OMG
Puss på alla underbara människor!! <3






ne nu ska jag till frida....love ya babe!!!

Kommentarer
Postat av: Mami

trevlig människa... :p

2010-01-09 @ 20:13:44
Postat av: Mami

Förresten! Så skriver en människa som mår RIKTIGT dåligt. Klockrent!!

2010-01-10 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0