hemma igen

då har man kommit hem från västerås. Varit med min kärlek. Träffat familjen, inte så farlig som de va i min dröm =) Mitt cepe internet funka inte igår, men kan ha varit för att jag inte betalar för de :P ibland funkar de, ibland inte. 
 Hanna, en av hans syster, vilken jäkla tomte :P ...hennes karl och min karl satt å snacka med varann, tråkigt tyckte hon och satte sig brevid mig. Vi snacka om allt mellan himmel å jord. Satt och tracka att hon tog sig sån tid på att dricka upp sin baylis (eller hur fan de stavas)  vafan 3 timmar på en dl typ, de e skamligt  :P  Men hon kom näääästan ikapp mig =) De va kul.. Inge tjafs, inge bråk, trevligt umgänge. Hoppas jag gjorde bra intryck. Man vill ju inte göra bort sig liksom =) jag försökte visa min goda sida iaf, hehe.

De va jobbigt....väldigt jobbigt att lämna honom. Han berättar för mig hur mycket jag betyder för han....de får mig att smälta...de sättet han håller om mig, rör mig med sina händer, sättet han ser på mig...jag blir knäsvag...ingen har fått mig att känna de jag gör för honom. Visste inte ens att jag hade såna här känslor i kroppen...vad händer med mig? Älskar att vakna upp brevid honom och mysa honom i nacken....känna hans lukt och känna hjärtat slå!! så mysigt....Me like him!! Nu kan inget komma imellan oss älskling!

på vägen hem så börja de spela gammla låtar på P4 a. Såna som man kan sjunga till, sååå himla tur att de inte finns nån kamera i bilen, för hur jag sjöng och nästan dansa i bilen, de vill man bara inte se =) man blir så glad av bra musik. Att få köra bil och sjunga högt som fan i bilen e underbart. Nästan så man skulle kunna leva i bilen. hehe, jag hörde den här nyss:

"Hon har ett sätt som får alla men,alla men, att tro dom är i himeleeen, men den hon vill haaaa, de e jag,de e ja,  ingen hör något, ingen ser, står på sina kvinnoben, men den hon vill ha, de e jag....mmm de e jag." lalala
 ja de e underbart..

 kärlek <3

 ingen som ringt om katten.
mamma och hennes karl var och kolla till mina katter när jag va i västerås. Han va jätte skygg för dom. Men när jag är hemma själv går de bra. Vad har hänt med sötast?


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ja det ser verkligen ut som han har tumvantar på sig! Naaaw : )



Synd att jag inte kunde stanna längre, jäkla bögiga huvudvärk alltså.. Uhu.



Tack! Ja jag älskar att rita med just den där var ju förskräckligt ful om man tänker på hur bra det skulle kunna vara... haha. ^^ Hoppas allt är bra! Jättekul att träffa dig förresten ; )

2010-01-17 @ 11:22:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha! Ja eller hur.. har fått några förslag på "ritjobb" förut - fick en förfrågan om att rita motiv åt en tatuerare redan när jag var 16! Crazy! Men med mitt apdåliga självförtroende tackade jag givetvis nej.. duhh.. (fast tatueringsmotiv har jag ritat ganska mycket..) Nu vill jag illustrera barnböcker & kanske ritböcker (det gjorde jag typ hela tiden när jag jobbade som bildlärare, fast på skoj till barnen bara) - undrar om man kan kombinera det med en rockstjärnekarriär? Haha ^^

2010-01-17 @ 11:53:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack, detsamma ; D Hoppas det blir fler gånger! För jag visade ju inte upp min allra mest sociala sida, kanske.. hehe. Försökte mest undvika att kräkas. Blir sådär ibland (ofta) om jag dricker bara ett glas vin! : ) Alltså, för lite. Uhu. Konstigt.



Jag brukar använda uttrycket "bögigt" om det mesta, sedan gymnasietiden ungefär.. det hänger kvar! Hahaha! Fan jag trodde vi skulle skrämma bort dig i fredags, speciellt när Elin började sjunga Sound of music och vi hängde på.. haha, sorry ^^ Vi är inte normala.. eller det beror väl på vad man tycker är normalt kanske. Hahaha!



2010-01-17 @ 12:13:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Kaosmamman Hanna

Hej där!

Trackar ner dig via Ida ; )

Superkul att få träffa dig, och ja, jag är lite seg på Bailys, inte min starka sida, den är att kasta popcorn ; )



Du får ha de så bra så fortsätter ja läsa runt här hos dig. :) / Hanna

2010-01-17 @ 13:01:43
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0