lackering och kärlek

Jaha, kul att de e måndag i morgon redan. *suck* haft en mysig helg med min kärlek! Fan va jobbigt att va ifrån han i 2 veckor nu =( sakna han så fort han drog.
Vakna i natt vid 3 natt av att nån brevid mig snarka,  då va de inte katten =) Gick upp och satte mig vid datan i typ en timme. Tog en macka sen gick å la mig igen. Men de är lugnt älskling, förlåter dig för de :*
Älskar att vakna på morgonen och se han bervid mig. Ge han en mysig kram och mysa in sig i hans nacke och ge han en puss. När han kramar mig känner jag mig trygg, känner hjärtat slå. Känner kärlek!
Vet inte vad du gjort med mig?? Mina känslor går inte att beskriva!! Love you babe!! <3

 de är han jag vill leva med!


--------------------------

Tog lite bilder i fredags från jobbet....


motivlackering..


de e hon som målat släpvagnen...


och där uppe stod hon =)



håller på rengör boxen min


ren å fin =)


sylindrar jag brukar måla


sen fick jag måla om den här bågen :S


...så happy blev jag av de...

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du e så duktig så...på allt=)

Bra att du e happy på jobbet,härligt att gö dej happy på helgen..MEN sorry för snarkningen.. bara sparka nästa gång...Fortsätter hålla koll på husen däruppe,lr=) <3 <3 Synd att va ifrån dej så länge men jag lovar det blir värt d när jag kommer upp igen;-)

2010-01-24 @ 21:58:38
Postat av: kattis

kommer aldrig sparka på dig babe <3 vet du väl.

jag har koll på husen här ja...eller försöker iaf =) längar till nästa gång!!! Snyggast!!

2010-01-24 @ 22:35:02
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0