Lördag med kärlek

Jaha. Älsklingen kom upp igår kväll. Vi käka lite thai sen bara kolla på film och myste.
Vakna i hyfsad tid, drog med han ofrivilligt till stallet, nästan drog med han..hehe, nedå, han ställde snällt upp :P
Han skulle få äran att tolka efter min andra kärlek Tindur. De gick bra, han ramla inte en enda gång :D
Sen åkte vi och köpte pizza och åkte till min mor å tjöta lite.
Nu är vi hemma och har nyss tagit ett skönt bad tillsammans...massa mys =) ska sen till slynan fradisch och hennes kille och kolla på en riktigt fjortis film, kan bli hur kul som helst =)



Han tog snällt in min häst =) (stick tindur så fort du kan!!)


Efter en halvtimme så va han nästan klar för att åka


men han va duktig =)


fan va roligt de va =) sjukt snygga vi e :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, ilandsproblem som fan ^^ Men ibland kan man ju låtsas som att man inte har större problem än så, och om lösfransar kan få en att må bra ska man fan passa på att njuta ; )



Vilka fina bilder! Kram kram!

2010-01-24 @ 03:34:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mami

Kul ni har roligt! Det är det livet går ut på.

Trevligt att träffas förresten Niklas, välkommen hit fler ggr.

2010-01-24 @ 05:10:09
Postat av: Ida

sv; Om du klickar på de gröna siffrorna i räknaren så kommer du till sidan där jag fixade den : )

2010-01-24 @ 16:25:23
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0