my love...

Hur ska man kunna hantara känslor...??
tycker om dig så mycket... alltid tyckt om dig, ända sen jag såg dig första gången så kunde jag drunkna i dina ögon. Så vackra. Hela din charm och utstråling kunde inte får mig att tänka på nå annat. Du fick mig att smälta i hela kroppen, att känna pirret enda ner till tåna.
Du får mig att le...att känna mig speciell...känna mig trygg. Du rör vid mig som ingen annan kan...den blick du har går inte att säga nej till, när dina händer rör vid mig vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Allt det dåliga som hänt försvinner liksom när de är som de är nu....
har inte velat förlåta dig för de som hänt.. men jag kan inte göra annat...du gör mig knäsvag....
ingen gör mig knäsvag...
du betyder mycke för mig...jag hoppas jag förblir din...4ever...
you and me babe!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0