pappa skit

jag kan inte skylla på min pappa för alltid. Att de är hans fel att jag är så osäker på vissa grejer.
Frida berätta för hennes pappa att jag träffat ny. Han sa och hoppades på att detta skulle hålla. Att det var min pappas fel att mina förhållande varit så dåliga, att han förstört mitt liv. Att jag var förstörd pga honom. Men så kan man inte säga, jag kan inte skylla på honom jämt, att jag har svårt att lita på killar, att jag har svårt att släppa in nya folk i mitt liv. Att jag kan vara kaxig och spydig mot nya människor. Vill inte vara de och vill inte tro att det är min pappas fel. Bara för att han är sånt sort misstag och att han bara gjort fel behöver väl inte de betyda att jag gör de.
Jag vet att han är ett arsle, att han behandlat människor dåligt. Att han är den största idioten som finns. Att han ignorerar mig, hans egen dotter när man möter honom. Att han inte pratar med mig när vi är på samma ställe. att han inte bryr sig om mig över huvud taget. De behöver väl inte betyda att jag tror att alla killar ska vara så. Jag vill inte tro att de är så.  visst kan jag ha svårt att lita på folk och har haft svårt för killar, men vafan, de är väl livet.
Jag hoppas denna kille kan få mig att se att de finns fina killar, känna mig älskad och inte bli bortglömd och lämnad som min stora fasa är. tycker mycke om han och hoppas inte min rädsla tar över de här....
våga strida min rädsla, våga! ja ska kämpa! Försöka!
tycke om min babe! <3


tänkande....

Kommentarer
Postat av: niclas

De här killen ska inte få dej att känna så, lämnad, sårad, bedragen,ensam och ledsen.. jag hoppas du vågar lita på mej denna gång, låt mej bevisa att jag kan vara den jag säger att jag är,vad jag vill vara..förstår att osäkerheten finns efter mina turer, men jag står där jag står idag av en anledning..vill vara den du söker tröst hos ,den du skrattar med när du är glad.. du vet att jag står hos dej och ger 100% i det här.. jag bara önskar jag kunde vara närmare,oftare..puss puss

2010-01-25 @ 23:07:49
Postat av: Mami

Mami finns kvar :D

2010-01-26 @ 10:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0