silicon i färg ... jobbit läge...

Efter jobbet tog jag bilen och åkte till mamma och lämna min hemma nyckel (ska söder över så hon måste kolla till min damp katt, så han klarar natten utan mig :)). Ner på stan, åkte till lack affären eller vad man kallar de, måsta hämta anti silicon som vi måste ha till stora släpvagnen på jobbet som kollegan ska måla. Märkte på små grejerna som jag måla att de kom massa silicon....så sjukt jobbigt. "anti siliconen" tar bort all spänning i färgen...svårare å måla, men jag klarar allt =) sen ska den motivlackeras av flickan från sundsvall, efter de åkte jag å köpte saltsten till hästarna, sen till stallet och ut å rida i kylan. Fy tusan. I går när jag red så reagera pilo på nått, ser 4 ögon i skogen, man har ingen aning vad de e, läskigt :S

I morgon ska jag till älsklingen, min kärlek. Ska tydligen på middag med hans familj med. Skapligt nervis då....alltid jobbigt å träffa familjen. Första intryck e viktigt :P 
Tycker om han massa, kärleken i mitt liv dåå =)

Ringde kattsamariten idag, ang katten som jag hitta. Hitta märkning i örat men hitta ingen ägare. mamma säger att hon kan ta han om ingen ägare hittas. Så ensamt utan hennes katt, hon som alltid haft djur.
 

CSI nu då... puss å hej

så här snygg blir jag efter jag målat bågar, de nedanför


Kommentarer
Postat av: kärleken

Tror du blivit lite thinnerskadad...

Röd i ansiktet- blå och svart båge????=)

Blir nå konstigt me färgblandningen;-)

2010-01-14 @ 23:40:14
Postat av: Kattis

hahaha, nee, men bilderna togs inte samtidigt juuuh :P hitta skiten på datorn =)

2010-01-15 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0