X

Tycker de e moget att X messar mig och berättar vad han skirivit till henne. Shit, hon e värkligen 14 =)
Tur man e lite mognare. Tvingar aldrig nån att vara på min sida, är alltid nåns val vad de vill tycka och tro. Jag hoppas folk tycker bättre om mig.
Gruvar mig lite för kryssningen som ska va nästa helg. Vill inte att de ska bli massa folk som ränner i hytten eller sover där. Har en karl nu som jag tycker om väldigt mycket. Kommer stå fast vid de.
Mitt cepe X fick för sig å höra av sig här om dan. Han skrev och bad om förlåtelse. ? för vadå? för att han trackat mig ett års tid, ringt och hotat mig m.m. Kanske för jag polisanmält han en gång? ja fattar inte.  Jag svara iaf inte, inte värt de. Hoppas jag slipper de aset.
Sitter hos min mor nu, tagit hit katten. Han ligger och sover bakom soffan nu. Hoppas att han kommer känna sig som hemma. Va nära att jag inte släppte iväg honom. Han e så söt =) han heter tydligen kenshin. Va e de för mysko namn :P
Har nyss lagat mat åt mamma och hennes karl, plus att jag har diskat, fett stolt över mig själv =)
I helgen ska jag träffa kärleken!! Miss him!






haha kolla vad jag hitta...typ hundra år sen :P



Kommentarer
Postat av: Mami

Öh..finns fler du inte ska bry dej om att svara :P

2010-01-21 @ 09:33:39
Postat av: älsklingen

Sitter o läser lite om vad du skriver om mej...

du får mej att känna samma känslor,, känslor som sovit och vaknat till liv..du har rätt.... u and me 4-ever

2010-01-21 @ 20:55:39
Postat av: Frida

men gölli gööl niclas.... :)

2010-01-22 @ 11:52:55
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0