de e våår =)

idag kände jag våren. Solen lyste och de va skönt ute =) så himla underbart. man blir så glad.
Igår åkte min pilo. Jag blev inte ens lessen. Jag vet att han kommer få det jätte bra med massa kärlek och hur bra som helst. Hon som tog han messa när hon va framme i umeå. Ställde in honom i en box för de kom hem ett på natten. Sen messa hon mig när hon släppt ihop han med de andra hästarna. Han hade visat vem som bestämde och sen va de bra. Han är en bra boss, bara öronen bakåt sen är de ok.
Hon red ut på han idag, jag fick ett mess att hon va helt sålt på honom. Känns jättebra att hon gillar honom och att hon kommer bra överrens med han.
Idag red jag tindur, skönt att ha honom kvar iaf., Jag kommer sakna ridturerna med pilo men är inte lessen för att jag vet att han har de bra och jag får tid för tindur.
Nu sitter vi ett gäng hos stina. Älsklingen är här....älsklar att han är här med mig. Vi ska ut en sväng på bockarna i kväll. I morgon lägger jag in bilder från i kväll. ROCK ON! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0