En liten tripp

Igår va vi ut och käka med min kompis Linn och hennes kille. Sen sick vi hem till henne och fick hemgjort glass som karl hennes hade gjort. Duktig han e =) Frida och Tobbe kom sen och tog en grogg och prata lite skit.
Idag har jag, Niclas, Frida och hennes karl varit en sväng till sundsvall. Brist på annat.
Mysigt med vuxen par =) hehe
Vi träffa min kompis Emma en sväng där uppe. Hon e mysig hon <3
Vi hitta lite kläder till mig, jag hitta 2 tröjor på barn avdelningen som kosta 50 spänn styck :D ett par skor för 300. värsta kap. Bra å va liten ibland.
Nu hade vi tänkt att kolla på Titanic och hångla lite :D


hon hade köpt en sån där grej som man kliar i håret med. läskigt =) värsta prilla. haha

Frida hitta ett par örhängen iaf.

vägen hem, vet inte varför ja la upp denna bild :S

Kommentarer
Postat av: Mami

Vikket gäng!!

2010-03-21 @ 08:13:25
Postat av: Ida

Varför ska alla alltid påpeka sånt, jag HAR faktiskt haft jobb! ; D När jag jobbade på regementet gick jag upp 03:20 när jag jobbade frukost.. deeeet du.. om det nu är en TÄVLING.. ; D Men det gör jag inte om, tack. Tss!

2010-03-21 @ 17:43:09
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Frida

hehe vad kul det är med kort... :)

2010-03-22 @ 21:15:53
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0