lackering och födelsedag

Just nu är jag på väg till västerås med Niclas. Har vissligen inge internet så kommer lägga ut detta senare.

 

Börja igår med chenfens äckliga epa som han hållt på med sen oktober. Börja lägga bas igår men den räckte inte. Så fortsatte idag. Klarlacka och gjorde den fin =) sjukt stolt ja e, inge rinningar eller torrsprut och knappt nå skräp =) chefen va möjd. Nu har han fått för sig att lägga bajs flames på den så bara till att matta ner så kommer en snubbe och drar flamesen och basar den, sen lägger jag klarlack en gång till…

 

Idag fyllde bror Daniel år. Jag och Niclas åkte dit och käka tårta. Pappa va där….mamma med. När jag kom in så hejar pappa på mig!!! (chockad! Helt otroligt!) jag berätta för mamma att jag lackat chefens epa och kände mig stolt och visa kort på min kamera. Eftersom jag inte känner pappa och eftersom han skiter totalt i mig så ansträngde ja mig inte att visa honom. Hade han varit en bra pappa så hade han väl intresserat sig och fråga om han fick se korten och visa kanske nå intresse, men han förvänta väl sig att jag skulle hoppa upp i knä på han och visa dom….jo vars!

Ibland blir jag lessen hur han beter sig. Vill så gärna ha en  pappa (älskar dig uffe) men han är ju bara min biologiska far. Kunde han inte bara betett sig som en riktig. Jag undrar ibland hur de vore att ha han som far, om han nu va normal. Man kan inte gå runt att tänka på de blir man bara lessen av.

Enda jag ser honom just nu är en vanlig person. Som inte ser mig på stan, som ignorerar mig, som inte hejar när vi träffas, som glömmer bort födelsedagar, som aldrig gett mig nått, som aldrig funnits där…. De e fan pinsamt… De är väl ingen far?

Och de så här gör han för att han skäms hur han betett sig. Varför då fortsätta skämma ut sig??

 

 

bäst :D


Kommentarer
Postat av: Niclas

du e ju sjukt bra du=)...nästan bäst;)..

2010-03-13 @ 00:13:43
Postat av: Mami

Min duktiga dotter!

Skit i Mats, han lider mer än du :D

2010-03-13 @ 06:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0