lördag 28

Har nyss vaknat efter en hård kväll :D
Ne men vi åkte till stallet igår och skulle köra Tindur. De börja regna precis när vi kommit ut. Niclas har ju nästan inge kläder på sig så han höll på frysa ihjäl.. hehe
Vi beställde pizza och åkte hem till mamma och snacka lite skit. Blev lite länge, men sen åkte i å hämta upp Jessica och åkte till Ahari och satt där ett tag.
Sen ut på August, de har ju konka så sista kvällen den va öppen. Träffa roliga Gran och hade de trevligt med älsklingen och lite annat folk.


de va faktlist rätt kallt, längtar till sommaren =)

 snubben med kepsen tyckte jag dansa roligt så läre få med han på bild :D

älsklar mannen i mitt liv <3


vi åkte buss hem, höll mig vaken hela vägen :D


de kläderna hade jag på mig...
nyare än alla mina kläder, inte köpt nytt på säkert 3 år =)


Gizmo va glad som vanligt när vi kom hem


sen satte han sig i de där hörnet som han brukar göra?! varför?!


jag är så hopplöst förälskad i han så kan inte vet vart jag ska ta vägen <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Niclas

För lite mer än 3 år sen dök du upp i mitt liv.

Hoppades du aldrig skulle försvinna.

Istället va d jag som backade undan gång på gång, men du försvann aldrig ur mina tankar, mitt sinne , mitt hjärta.

Nu e vi hos varandra igen, och jag ber att d ska vara så för alltid.

För jag vet att vi är menade för varandra, sida vid sida geom livet <3<3<3

Älskar dej katarina.

2010-03-29 @ 14:04:28
Postat av: Mami

Men gullungar!!! PUSSEN!

2010-03-30 @ 22:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0