Ny mobil då =)

jaha, då har man skaffat ny mobil. Beställt på nätet. Massa folk som tjatar på att jag aldrig svarar i mobilen. Vafan jag har ju aldrig nå batteri. Den tar slut under dan när jag jobbar. Även fast jag laddar den varje natt, så får ladda den 2 gånger om dagen, jippi!! Sen ser den ut som skit med. Haft den i massa år =)
Älsklingen köpte lika dana...romantiskt dårå :P
Men den finns inte i butiken sen går de heller inte beställa på nätet, men vi beställde från nätet, kommer vissligen om 2 veckor, men vafan, de kan man stå ut med, den är ju ROSA!! :D

Så jävla grymt me rosa, även fast det är färgen jag avskyr =)

Niclas sa att han inte va så sugen på rosa så de fick bli en lite "coolare" färg då =)




Han fick för sig att hoppa upp på dörren igen....


han hoppar från tvn, de e en bra bit...

Kommentarer
Postat av: Mami

Men snygga!! och kostar...?

2010-03-10 @ 07:26:14
Postat av: Frida

det gick inte beställa från nätet men du beställde på nätet???? what`?

2010-03-12 @ 21:06:05
URL: http://http://fridastromqvist.blogspot.com/
Postat av: kattis

ja men den hade inte kommit ut än, de ja mena :P den kommer ut på nätet nästa vecka men gick att förbeställa :P

2010-03-12 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0