träffen med syskonen....

Västerås - Enköping

Åkte runt på och handla lite. Hitta skor på Nisses som Niclas bara måsta köpa till mig. Nu ska jag lära mig gå i dom =) Köpte svans skydd till Tindur, en sån man sätter på svansen när man lastar han. Så han slipper knugga av sig svansen i transprten.
jaha, först åkte vi till Annie, Niclas syster, hälsa på, fick lite fika och snacka lite skit. Hennes dotter ville sitta i knä på mig, gulligt =)
Sen åkte vi hem till Åsa, Niclas andra syster. Hon bjöd på mat. alla syskon va där. Massa mat, fika så man känner sig skapligt fet nu =)
Nu blir de melodi festivalen. Jag tycker Anna är bra =)




gizmo saknade oss när vi kom hem--


 <---- ny köpet =)





Syskorna samlade...bara Annie som fattas...

Kommentarer
Postat av: Mami

Härlig syskonbild!



Men oj,snygga stövlar, dotter!!

2010-03-14 @ 05:25:52
Postat av: Ida

Fina stövlar, liknar ett par som jag har! : ) Remmar is the shit ^^ Söta kort, jag kanske lånar några, länkar of course till dig då, hihi ^^ (förutom de första som jag såg helt förjäklig ut på, host host^^)

2010-03-21 @ 17:48:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0