H...H

Tjej möter kille. De blir tillsammans. De får ett barn tillsammans, de gifter sig....
Han träffar hon med stort H och blir förälskad. De skiljs...
Han vill träffa barn. Hon anmäler honom för barn misshandel och kvinno fridskränkning. Han, världens gulligare kille som vill alla de bästa. Hon....finns inge ord!
Han vill träffa son....hon vill inte att han ska träffa sin son.
JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Hade min pappa velat träffa mig så badly så hade jag lätt gjort de. Alla vill väl ha en pappa och en mamma.

Älsklingen har åkt hem en sväng för att han ska till läkaren i morgon för att kolla axeln. Första natten utan honom på mer än 2 veckor....känns skönt att ha honom omring mig. Älskar de och längtar efter att få spemdera mitt liv med honom.


en blomma hos Niclas


här rider man i stallgången. Tess, min kompis :D


Tindur blir alltid lite snyggare när han ska få mat =)


längesen de va så fullt i mitt kylskåp. Tack älskling <3


Kommentarer
Postat av: Niclas

vill alltid va hos dej... kommer alltid behandla dej bäst..tänker vara den som alltid får dej att känna dej älskad..

för d e så du får mej att känna..

du förtjänar d bästa, och jag tänker göra allt för du ska få det..på alla sätt..kram

2010-03-16 @ 21:25:02
Postat av: Annie

Glad att ni har det så bra tillsammans :-)

2010-03-16 @ 21:48:39
Postat av: kattis

Tack annie =) är oxå glad för de :D

2010-03-17 @ 20:28:51
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: thess

HAHAHAHAH VAFAN HÅLLER JAG PÅ MED?:D

ser ut som om jag ska käka upp min häst eller nåt :D

2010-03-17 @ 22:09:20
URL: http://thereshanning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0