varför har jag glömt kameran på jobbe?

fattar inte varför min kamera fortfarande ligger på mitt jobb :S
bör ta med den i möra.
igår så va jag å älskling å kolla på världens fulaste lägenhet. En jätte bra, en 3a som hade skapligt låg hyra, kosta inte så mycket och ligger på första våningen. Asbra, vi har lagt ett bud =)
Sen senare igår kväll så bjöd ja hit slyna på lite korv stroganoff. Gotti va de.
jobba över en sväng idag, men chefens äckliga epa (bara dörr å huv) Han har ju gjort flames på dom nu...så de blir bara rinningar...gaah, måste lacka om allt. De blir liksom rinningar på flamesen, de lägger sig ovanför dom....fett jobbigt.
Nu letar älsklingen efter jobb....sen så får jag leva med min dröm kille... <3
Trodde våra mobiler skulle komma denna vecka men fick ett mail idag att de ska komma v 13...e ju nästa vecka. ÅÅHH, både min och Niclas mobil börjar säcka ihop.
Bror björn va här nyss, vi satt å skratta lite till småstadsliv =)




mammas lilla tiger som bäs..

Kommentarer
Postat av: Niclas

Vi bara måste få lägenheten,så vi kan starta om på en ny kula, bara vi=)

älskar bilderna du lägger ut,gizmo e ganska söt han oxå..

dags för mej att röra på mej, men vi hörs ju sen.

Puss puss Älskling <3<3<3

2010-03-25 @ 09:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0