onödigt att veta...

Igår följde Niclas med mig på lektion. Så han ser hur jag rider min häst. Massa kul eller vadå :P
När vi va på väg hem, vi va i iggesund så ser vi 4 stycken ungdommar,  2 stycken på varda sida vägen. En av dom kastade ett osynligt rep till dom på andra sidan. de på andra sidan tog emot repet. Och när vi kom åkande stod de och kämpade och drog mot varann i de osynliga repet.. Jag och Niclas skrattade gott och tutade på dom. Kul grej! Niclas sa bara "Fan va jag älskar den här stan".
Idag målade jag mina fälgar, de blev sjukt snygg :D
Vi va på affären och köpte gass och ett kinder ägg nyss, massa gott. Nu har jag katt i knä och kollar på house. Tänkte hoppa i badet...


köpte ett kinder ägg :D

köpte glass, mumma :D


yeeaaah, fick en kam :D

gav den till gizmo, han gilla den inte...

vi e seriösa här :D

men han gillar å sitta i knät... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0