hej å hå, weekend

själv så har jag inte suttit vid datorn sen i torsdags.
Vi va ute till stallet i fredags och jag red Pilo och Niclas körde Tindur. Idag red jag ut med en tjej med pilo. Han funkar sååååå himla bra med de nya bettet. Helt underbart att hitta nått som han gillar, gick oxå upp en storlek än vad han brukar ha.
 Tindur har blivit sämre. Han är svullen i mankammen och i skrevet, har blivit mer i hela roppen, ser knäpp ut =( har ringt vet och hon ska komma ut nu i kväll och ta prover på honom och ta de till labb i morgon bitti så jag får reda på vad de kan vara. Orolig!


Igår va vi på firma fest med niclas jobb, de firade 75 år, bilbolaget. vi fick MKT god mat =) Fick oxå hotell. Gratis ÄR gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0