marknad och spa

igår började marknaden, så roligt att varje år som gått har man alltid velat haft nån som man verkligen älskat och som man vill hålla handen. I found my dream man. Så nu är jag happy =) De va mys att gå med honom igår. Vi köpte varsinn lovika vantar. gulligt =)
Idag ska jag på spa med min mamma. Vi har haft detta present kort sen förra året. Fick de av mitt ex sen samla familjen ihop ett till mamma när hon fydde år förra sommaren.
 
Man vill ju inte kasta bort nå sånt =)


fick en sten av världens vackraste!


Tindur har blivit mkt bättre, han har bara ett sår i underlocket. Men annars är de jätte bra, vetrinären va så förvånad att han blivit bättre bara på en dag. Igår gick vi upp kl 12 på natten och gav han ögon droppar, sen åkte vi dit kl 5 på morgonen, sen kl 10 sen åkte jag till jobbet, jobbade 3 timmar sen kom vetrinären kl 14 så åkte till stallet då. Sen fick han droppar igen kl 6 på kvällen, sen kl 22. Då fick han gå ut sen gick han in igen vid 7 i morse. Det är tydligen så ljust på dagen att han får vara inne istället. Så är han ute på nätterna. Han är inte glad att va inne, men de kommer bli så tills i morgon iaf, då kommer vetrinär igen och kollar. Så vi får se då. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0