Cellacare

japp, igår va jag å köpte lite stöd för rygg och mage, provade den när jag red lektion. Å funkade kanon, love it =)
Den heter Cellacare Materna och fanns på hälso huset i stan, väldigt dyr, 495 kr, men de va de fan värt!
Köpte oxå en lite enklare som man har över hela magen, så har båda samtidigt =) funkar kanon.



Sen träffade jag Hanna på stan, vi pratade som vanligt om allt som hade med himmel å jort å göra. Hon har verkligen svar på allt. Känns OTROLIGT skönt att prata med någon som nydligen varit med om de jag är med om nu. Känner mig lite lugnare inför förlossningen (som jag inte ska va med på!). Nu vet jag nästan allt =) Önskar att alla pratade med någon som varit med om de och att inte vara rädd för att ställa frågor på saker man trodde man va ensam om å undra.

Min ponny hade de skönt i solen när jag kom till stallet mitt på dan...






Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja de e ba fråga de :) <3

2011-04-06 @ 16:30:40
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Hanna

Vet ju själv hur de va, allt man inte visste, å saker som igen berättar lixom.. :)

2011-04-06 @ 16:31:55
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0