en vacker dag idag...

även fast jag fick ångest när jag åkte till stallet mitt på dan så gick de bra =)
tog en ny väg med både tindur och pilo. fan va skönt de e å börja rida nya vägar, man har tröttnat på åsen nu, ridigt den varje dag sen de börja snöa typ... längtar till vinter pälsen försvinner och man få se Tindurs vackra muskler =)

bullmagen och jag på tindur <3


Pilo blev glad när han såg ett sto i boxen :P


han e så snygg med manen som är lite flurig =) blåste lite idag...


lukta på den fina vallaken i hagen brevid =)



ja å självklart måste vi rulla oss när man blivit borstad så fint =)


Kommentarer
Postat av: Julia

söta pilo!<3

2011-04-15 @ 07:52:28
URL: http://finery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0