=)

man blir liiite brydd när man ser hur många de är egentligen som läser min blogg, många som jag inte trodde =)
de är kul att folk följer och gillar mitt tycke med. Nästan så man börjar ångra att man skaffar lösen :P
har oxå fått bra kritik att jag skriver bra om hur de verkligen är i livet...att jag måste sabba för trogna läsare som inte vågar träda fram =)
men de har varit dåliga kommentarer av trogna läsare, de skulle jag faktist vilja ha mer =)

velar ändå fortfarande om lösen...

ge mig några anledningar till att inte göra de???!!!

varför vill du fortsätta läsa??

jag funderar tills i morgon.....


GAAAH: jag hade skrivit ett inlägg men då kom de upp en ruta "internet har sluta fungera", faan! Så nu får jag skriva om skiten...!!
Giisen min är våran nya bäbis. Han börjar gilla vädret ute nu och blir mer och mer ute. Så nu vid 4-5 tiden på natten så blir han helt hysterisk och flänger upp dörren och börjar yla som fan. Han går runt å gnäller och får han ingen uppmärksamhet så hoppar han upp i sänger och går omkring som en galning och försöker få mer uppmärksamhet, sen när nån går upp flyger han upp och blir helt galen och ska bara ut, man släpper ut han och går å lägger sig.
En timme senare släpper man in han, då är han ännu mer hysterisk för han fått vara ute så länge, så han skriker, springer till mat skålen som de vore hans sista måltid, smäller upp dörren i sovrummet och fortsätter skriker. Sen efter ett tag lägger han sig ner i famnen och somnar...HYSTERISK katt! Men kommer bli ännu värre när barn kommer ju :P då får jag amma ungen å ha en skrikande katt vid sidan om :P
sen gillar han animal planet, har han jämt gjort :P





Kommentarer
Postat av: Jenny

Skit i vad alla säger å tycker,passar de ej folk vad du skriver kan dom sluta läsa i stället. Det är skönt att få skriva av sig!

2011-04-12 @ 22:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0