försäkringskassan...

ja men förresten så ringde FK igår, hon sa att hon hade fått ett papper av chefen min att jag fortfarande inte kunde jobba! *chock* men hon ville ha modeskaps intyg och beräknad förlossning, jag sa att jag inte varit hos MVC och skaffat de än, skulle dit på måndag så skulle skicka de då. Känns UNDERBART att man skickat 5 papper, som är exakt likadan. De säger samma sak som alla andra gånger, jag kan FORTFARANDE inte jobba pga thinner, lösningsmedel och allt annat farligt en industri lackerare kan hålla på med.
Hon sa att hon förstod nu (??!!) att jag inte kunde bli omplacerad, ja men snällt att hon förstod de NU?? Så nu skulle jag få havandeskapspenning hela graviditeten ut. Snällt de?? Hade jag kunnat hade väl jag för fan jobbat.... förlorar massa pengar på att gå hemma...så de är inte så kul, men what to do??
Ska iaf på MVC på måndag, antar att man kommer få höra hjärtljud då...va myysigt =)

Tänk att jag fortfarande kan vara så störande för vissa folk...vissa kan verkligen inte gå vidare i livet.... patetiskt! Va lätt de vore om man bara släppte de som en gång varit och ägnar sig åt livet som är nu??!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja alla dessa papper inte bara att gå å bli en tjockis man ska oroa sig för alla pappar å pengar å allt skit mä... Ja så är de varför kan inte folk bara gå vidare, måste ju ha ett ensidigt liv om man hänger sig kvar, å varför vill man inte må bra å bara sluta hålla på med saker som gör att man stör sig eller mår dåligt!!

2011-04-15 @ 21:46:14
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Ida

Sällan man måste skicka in tusen likadana papper... fk och a-kassan likaså. Ibland känns de väldigt inkompetenta! Lycka till med pappersgörat ; ) Kramis!

2011-04-16 @ 17:34:13
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0