guuud va fint...

GUUUUD va fint väder de va idag 16+ grader å sol. Man i fråga sätter ju egentligen varför vissa hästar har vinter täcke fortfarande. Jag körde Tindur idag (han va svettig innan vi ens börjat, vaaarmt) Erikas lillebror åkte med mig, erika red sin fargo och carita hängde med oxå. Hon provade Pilos sadel på krutov, den tyckte jag satt bra, men vad vet jag =)
Skrittade pilo en sväng med...de har smällt fint på åsen, underbara sand vägar långa sträckor!! utsikt och grymma ridvägar! =) love it, kommer bli grymt å kunna rida lite fler vägar nu när snön smälter!
 




"svärmors tunga" blomman har börjat blomma, de e kul!! Med tanke på att den aldrig blommar. Men mamma sa att man måste miss sköta den lite, låta den torka ut lite. Då har jag lyckats å misslyckats =)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Knasigt, jag skulle ringa i v.22 :P Å så knappade hon in bf-datumet o sa att jag skulle dit första veckan i maj. :P

Ja de ska även lyssna på hjärtat :) Ska bli spännande!

Jo men de säljer bara upp till j, så vet inte var jag ska vända mig nu!:P

Jag sover på mage jämt jag, undrar hur jag ska kunna sova sen! Haha.

Våren måste ju va den bästa årstiden med häst, saknar hästar som mest då! När marken blir bar å man hör det där första klapperiklapp på asfalten! Å när marken blir mjuk. Åh vilka vårkänslor! :)

Idag är det dock sämre väder, men så länge snön smälter så är det okej! :)

2011-04-07 @ 12:43:26
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0