HUUUS!

nu har nissarna varit där och marken är klar. Nu ska vi bara ha ett byggnads möte i maj sen är de bara börja bygga :D ::D jag ska få ett huuuus! Ett hus med min drömkille!! Volvo har vi, vovve kommer vi skaffa när vi flyttat in i huset och villa är på g. Man har jag och barn på väg, va mer kan man begära?? =)
Kommer bli underbart!!
 
Pilo är mkt bättre i benet, tror inte han har mkt blödning kvar nu. Va å tröck hårt på de igår och ingen reaktion alls. Visst vackar han fortfarande i traven men kan tro att de är för att han så länge stått och vilat på ett ben, man kan bli lite stel i höften då. Tränar lite med honom i backar och skog så han ska kunna lära sig lyfta mer på fötterna och bli bättre i höften. Ska tillbaka till vetrinären i slutet av maj.

Ibland funderar jag på om ailen i magen nånsin sover??!! Han är vaken fan jämt, hela magen rör sig, han är helt tokig. Tror den enda gången han sover är när jag sitter på häst ryggen :P

Idag ska jag till stallet på eftermiddan, har båda hästarna idag. Niclas ska fixa med v70 in. Nu är min v40 klar för att säljas. Rutan är bytt och däcken är bytt. Han blev mkt tystare när vi bytte ut bak däcken. De va slita innerst inne för de va fel inställda. Har fått köpt helt nya däck till den. ALLA däck, både sommar och vinter. Surt.... sätter ut annons på den i helgen =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fasiken va kul :) måste ju komma å hälsa på mej å nu i huset Lixöm.. Va ska ni bygga för hus då? :)

2011-05-01 @ 11:41:44
URL: http://Www.mypinkpunch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0