idag tog vi en mysig....

Naaaw, va underbart å se att Niclas ex fortfarande håller koll och läser min blogg, MYSIGT =) välkommen!! Hoppas du har de lika bra som vi har de =)

När jag kom till hagen så låg alla lösdrift hästarna...överallt i hagen. Kan ju inte säga att dom va speciellt fin, haha, fan va man får borsta dom. Pilo har en förmåga och "snarka" när han ligger ner, låter sjukt mysigt =)
Hade en mysig tur ute i skogen med Hanna och Erika. Tog en ny väg, såg både ormar, rådjur och en åsna. Vet ni hur åsnor låter?? haha, låter som världens brandlarm, hahaha skit högt! Tindur blev rädd för han. haha, men de gick bra, kul nog tog jag bild =)









de finns EN anledning varför man inte har vita hästar! =)

 
ja men bara börja borsta de...bajs öööverallt!


modiga bond klarade av att gå fram, Tindur va där emot inte speciellt sugen =)




man bör hålla ihop när de är farligt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har pratat med Niclas idag, han o jag e helt överrens så du behöver inte sitta och håna mig, Niclas ska lämna tillbaka Kevins grejer:) Det enda Niclas och jag har gemensamt är Kevin.

Att du fortfarande känner att du måste hävda dig och bevisa att han minsann är lycklig är väl kanske lite pinsamt, men, men...

Vill du att min mamma ska sticka nåt till ditt barn e d ju bara att säga till;)

Om jag har det bra har väl kanske inte du med att göra...borde väl inte intressera dig heller...

2011-04-15 @ 17:18:29
Postat av: carita

åhh vilka söta bilder på hästarna! Inte undra på de ligger och slöar det är ju rena sommarvärmen nu ju! =)

2011-04-15 @ 22:22:59
Postat av: hanna

fiiina bilder på en härlig tur!!! :)

2011-04-16 @ 20:49:38
Postat av: Carro

åh vilka fina hästar, och vilken söt åsna! :)

2011-04-19 @ 23:36:22
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0