jaha, sista gången..

Jaha, då va de sista gången man red barbacka på Pilo då. Jag tror att de är så att jag spänner mig väldigt mycket när jag rider han utan sadel att jag får ont i svanken och ryggen, samt magen. Så hädanefter får de blir barbacka jord. För den säkra sidan. Skulle han göra ett snesteg så kan jag ramla av och de vill jag ju inte. Känner mig mycke säkrare på Tindur pojken <3
Hahaha, jag kommer alltid få reaktionen "Ganska vågat att du rider än, med tanke på att du är gravid!" haha, ibland blir man less. Men förstår att folk reagerar, men man kan ju faktist inte sluta leva helt bara för man råka bli på tjocken. Jag rider så mkt jag klarar av, och jag rider med förstånd! Tindur litar jag på i alla lägen och pilo tar jag de lugnt med och bara skrittar, kommer behöva hjälp när han ska ridas igång.
Men som sagt man kan faktist ramla när man är ute och går, eller gå i trappor eller gör nå annat, man KAN de!! Helt otroligt. Men jag tänker inte sluta leva mitt liv för att de KAN va farligt....mycket som är farligt i världen. =)


dags för matlagning, något som är sjukt tråkigt....



ja men i morgon går man över i v 24. Assåå shiit va fort de går :P




Han är efterlängtad!! Nu har vi blivit av med sofforna så nu ska barnrummet inredas lite =) I morgon blir de till å byta däck på både bil och transport =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0