jo men ska jag erkänna....

jo men ska jag erkänna så tycker jag att de känns konstigt att många av mina bekanta, vänner, familj hör hellre av sig till Niclas än till mig nu för tiden. Är de nått så är de han som får messet eller samtalet. Även fast de kanske har med oss å göra. Varför gör man de??
Som på bröllopet tex, då va de en av mina vänner som hade ringt Niclas för att frågra en grej om bröllopet, dom hade typ kanske träffats en eller 2 gånger. Hon hade ringt mig EN gång så va de upptaget. Niclas hade inge batteri på sin mobil och hon hade ringt han 70 gånger, även flera timmar senare. För att de va upptaget EN gång på min mobbe....jag fattar bara inte. Är jag så svår å ha å göra att folk i min närhet väljer bort mig och föredrar hellre niclas??
De gör min faktist lite lessen å se nära föredra han hellre än mig....





idag toog vi en mysig lååång skrittur på pilo, med oss hade vi erika och hanna. Fina mysiga vägar hittade vi, han verkar så glad pilo. Ser så mysig ut. Efter turen betade han lite gräs runt stallet och blev som tokig efteråt, som hingst på nytt. Vackra pilo!

på fredag kommer de nissar från gävle och räknar ut vart tomterna ska vara på de stället vi vill bygga hus på. Så de kanske blir nå gjort snart.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: jag tror att jag känner rörelser men är osäker... men de e de nog, jag har dock en knepig mage så jag tycker de e svårt o veta, lättare sen när de blir sparkar liksom... hm, kan va blutsaft du menar? Jag kan maila dig om könet om jag hittar din mail nånstans :)

2011-04-27 @ 19:46:47
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Mari

Tror jag inte att någon väljer bort dej gumman.<3

2011-04-28 @ 07:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0