lösen...


jag kommer börja kräva lösen ord till att läsa min blogg hädanefter eftersom jag vill skydda mig själv från att skriva ut mer skit som andra tar illa upp av...
min blogg använder jag för att skriva av mig och ibland blir de fel....
antingen skriver ni ett mail till mig så får ni lösen eller ett mess eller hur ni vill göra...måste börja med att sätta mina egna begränsningar.
Just nu verkar jag ha ca 200 besökare om dan... vissa hör inte hemma här...

[email protected]

ändrar de redan i morgon...

dom som jag knappt känner men har egen blogg kan väl säga till så skriver jag de på din blogg sida... i förhoppninng att du inte lägger ut de på bloggen :P


jag börjar så här med detta nu bara för att få struktur på mitt liv nu när jag är gravid...har inte riktigt koll på mig själv, kan hända att jag öppnar den senare...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vill gärna fortsätta följa dig o bebis! :)

Hoppas du har en bättre dag idag!

2011-04-12 @ 11:08:06
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Emmis

Jag vill fortsätta följa din blogg... :)

Du kan ju maila lösenordet också om du vill till [email protected]

2011-04-12 @ 12:13:02
URL: http://felicia4ever.blogspot.com
Postat av: Annie

Vad trist att du känner såhär, för man kan ju tycka att DU borde få skriva vad DU vill i DIN blogg. JAg menar, man läser ju på "egen risk", och gillar man inte det man läser så är det ju bara att sluta läsa. Jag gillar iaf din blogg, och efterssom vi inte ses så ofta så är det jättekul att få lite insyn i er vardag genom bloggen ist.

Om du tänker lösenordsskydda får du jättegärna maila mig lösen.

Jättestora kramar till dig och Niclas, och en klapp på magen till lillkillen.



<3 Annelie

2011-04-12 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0