löst problemet =)=)

hihi, NU har jag löst mitt problem =)
jag har skaffat mig en till blogg, en privat med lösen. Där jag skriver ut mig min ilska och saker jag är irriterad på =) Känns bra. För då kan jag tänka efter vad jag skriver här =)
En del KAN få tillträde till den om intresset finns...=)
så, nu börjar jag om på nytt....


Igår va jag på tippen å slängde lite grejer, fan va nice de har blivit är, inte alls lika mkt väntetid, men sååå mkt större så man får gå längre :P 
Sen åkte jag till röda korset i forsa å lämna lite kläder som jag tröttnat på. "ungdoms kläder" =)
sen till jobbet för att min chef skulle skriva på ett papper, EXAKT samma papper som jag skrivit på 5 gånger innan. Måste bevisa för FK att man fortfarande är pregnent :P OCH att man kan faktist inte jobba med thinner och lösningsmedel heller, de KAN ju va sadligt för fostret??!! Tror de fortfarande att jag kan jobba eller varför fortsätter jag får samma papper???
Sen åkte jag till söta Hanna och fika med hennes spyiga och dregglande son :P Hon är verkligen skön å umgås med...en sån man kan chilla med =) roothan va där med, så klart =) 
sen va de hem å göra mat, sen va de till å dra till stallet för att ha rid lektion. De gick faktist rätt bra. Lena sa åt oss alla att rida utan stigbyglar "utom kattis" hahaha nu förstår jag inte va hon menar :P men balans har jag, men kanske vore mindre kul om man ramla av =) Tindur fick ju för sig att sparka bakut några gånger när jag skulle fatta gallop.

FAAAAAAAAAN va bra jag mått i kroppen de sista dagarna, mår som en gud!! Kan de ha varit att jag skippar rida pilo utan sadel?? att jag rider nu med barbacka jord?? Tror fan de. Shit, är så pigg å glad att jag knappt kan sova på nätterna för att jag har damp =)
Magen min växer inte ett jäkla skit, man glad är väl jag för de, får gärna växa senare, enda som är jobbigt är väl att man börjat fått häng pattar och bull puppa.... japp, välkommen till att vara gravid, då ska man se för jävlig ut!! Thank you god!! =)

idag blir de till å....jaa jag vet inte, ska åka till stallet och rida med Thess lite senare i kväll tänkte jag. Får dona lite hemma, vår dona lite =) måste hitta pärmen till min bil så jag kan sälja den, kanske dammsuga den och vårstäda den. På lördag ska vi åka och kolla på en bil i Norrköping. En v 70, kommer bli nice :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha ja å igår tog han rekord på dregglade fy satan... Tur att han e söt ;P idag ska vibli bjuden på mat när jens slutar men kan väl höras till veckan om att följa me till hästarna :)

2011-04-13 @ 11:53:58
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Annie

Jag vill jättegärna följa din andra blogg också, om det är okej förståss. Som jag skrev igår, så är det ju nästan enda sättet att följa ditt/ era liv uppe i Hudik.

Om det är okej för dig får du gärna maila mig lösen. Kram kram!



[email protected]

2011-04-13 @ 14:45:09
Postat av: Emmis

Jag vill gärna följa din andra blogg också, det är ju egentligen enda sättet att få se hur du verkligen mår och känner...

Kram

2011-04-13 @ 22:13:35
URL: http://felicia4ever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0